Forside > Personligheder > Joachim Due-Boje

Joachim Due-Boje

Joachim Due-Boje är bilmekaniker, f.d. rallyförare, egenföretagare sedan många år och chef för Saab/Opelverkstaden Promotor samt vd för Promotor Serviceverkstäder. Han är dessutom en engagerad föredragshållare som talar om kundvård och hur sådan förverkligas i praktiken. Han talar också om hur man bemöter sina kunder för att behålla dem, och vad daglig kundservice egentligen handlar om. Joachim talar även om hur man får med sig sin personal på allt detta.

Skulle du köra 100 mil för att serva din bil? Det finns de som gör det. Det är sant, och Joachim Due-Boje kan berätta om varför så många kunder år efter år åker långa vägar för att få service på hans verkstad. Han menar dessutom att det egentligen är enkelt att skapa sådana relationer till sina kunder. De flesta av oss vet att det är kunderna som ytterst styr en verksamhet, men för att skapa framgång måste teorierna om kundvård kunna omsättas i praktiken. Denna sanning gäller alla branscher. Men man måste göra rätt.

Kontakt os

Tel: 70 20 33 90
E-post

Foredragsholdere / Talere

Taleforum Danmark, Hammerensgade 1, 1267 København K. Tel: 70 20 33 90, E-post info@taleforum.dk

Sitemap