Forside > Personligheder > Martin Lindstrøm

Martin Lindstrøm

Martin Lindstrøm repræsentere den nye generation af ledende branding tænkere: globalt dreven og motiveret af teknologien. Lindstrøm, der blev født i Danmark i 1970, startede sit første marketingfirma som tolvårig og solgte det et år sener. Som 27-årig havde han været med til at grundlægge Europas og Asiens største web-udviklingsreklameagentur. Som medforfatter af "Clicks, Bricks & Brands", "BRANDchild" og forfatter af "BRANDsense", skriver Lindstrøm en ugentlig klumme, der læses af 4 millioner mennesker i 30 lande. Hans foredrag er vibrerende, iderige og fulde af dynamiske billeder.

To- og endog tredimensionalt brandingens dage er ovre, siger Lindstrøm. At brande succesrigt i dag – og i fremtiden – kræver ikke kun en forståelse af, hvad der intellektuelt får mennesker til at købe, men også, hvordan mennesker interagerer og oplever et produkt med alle deres sanser. Lugten af en ny bil eller knaset i et morgenmadsprodukt er vigtigere, end vi tror. Lindstrøm giver sit publikum værktøjer til at hjælpe dem til at analysere deres brands fremtidige sensoriske potentiale og anviser en klar vej for at opbygge og optimere dets tiltrækningskraft.

Lindstrøm mener, at vi nu befinder os foran et videnskabeligt gennembrud, hvor vi forstår nøjagtigt, hvordan branding – billeder, grafik, ord – påvirker hjernen. Med denne teknologi kan producenter mere effektivt fokusere deres brandingarbejde. Lindstrøm siger også, at kontekst-branding – branding, der er intelligent nok til at erkende, hvor og hvornår, der er behov for deres produkter – vil være den måde, kloge virksomheder vil overleve på i fremtiden. Han taler om, hvor gennemgribende branding-landskabet vil ændre sig gennem disse nye teknologier – og hvordan I kan justere jeres branding-strategi for at konkurrere med andre.

Kontakt os

Tel: 70 20 33 90
E-post

Foredragsholdere / Talere

Taleforum Danmark, Hammerensgade 1, 1267 København K. Tel: 70 20 33 90, E-post info@taleforum.dk

Sitemap